Tentang Aku

Aku Faiz. Asal Kelantan dan aku adalah seorang introvert.

Aku tidak bergaul dengan ramai orang dan suka menyendiri sepanjang waktu. Ramai yang salah anggap introvert ni sombong. Aku juga tidak sombong. Sesiapa tegur aku, aku akan balas dengan senyuman.

Disebabkan aku seorang introvert, aku suka dengan dunia menulis dan sejak akhir-akhir ni aku juga suka hasilkan video tutorial yang boleh memberikan manfaat pada semua orang.

Namun, berkongsi melalui penulisan ia memberikan aku satu kepuasan yang tidak dapat digambarkan.

Dalam blog ini aku akan jadikan ia satu blog yang menarik yang mengisahkan tentang travel, makanan dan juga tips/tutorial serta sedikit kisah-kisah aku yang terselit yang boleh dijadikan pengajaran.

Aku tidak fokus satu niche saja. Jika aku pandai masak sesuatu, aku akan kongsikan. Jika aku pandai DIY sesuatu, aku akan kongsikan. Jika aku pandai kemas rumah, aku akan kongsikan juga. Blog ni lebih kepada lifestyle. Apa-apa saja yang aku boleh kongsi, aku akan kongsikan.

Aku juga ada hasilkan video di YouTube. Jangan lupa singgah ke channel aku kejap dan lihat video-video yang aku hasilkan. Jika korang tertarik, jangan lupa subscribe channel Blog Faiz di YouTube.

Scroll to Top