Apa Kelebihan Stiker VIP McDonald

Hi assalamualaikum. Hari ni saya nak share dengan korang apa kelebihan stiker VIP McDonald dan macam mana nak daftar. Pernah tak kita terfikir benda ni?

Apa yang saya perasan ramai je yang tampal stiker VIP McD sampai saya ada tengok banyak juga kereta-kereta mewah tampal benda ni. Mesti ada kelebihan ye? Betul tak?

Pada masa tu saya pun belum tahu lagi apa la kelebihan tampal stiker VIP McD dekat cermin kereta kita.

So atas rasa ingin tahu ni dengan lebih mendalam lagi, saya pun cuba la cari info yang tepat dah sahih dekat pakcik Google ni.

Jangan risau. Tak semua benda pak cik Google ni nak tipu kita. Ada fakta yang betul dan boleh diterima pakai.

Apa Kelebihan Stiker VIP McDonald

stiker vip mcdonald

Jadi, info yang saya dapat, kelebihan jika kita ada stiker VIP McD tu, kita akan dapat tebus satu makanan percuma dari McD. Tapi ia tertakluk kepada apa PROMOSI pada bulan tu.

Sebagai contoh, pada bulan tersebut ada promosi McChicken Burger. Jadi, korang boleh request untuk dapatkan McChicken burger secara percuma pada hari tu. Di sini korang kena requestlah atau tanya masa buat Drive Thru tu. Kalau korang tak request dan buat senyap je mereka pun buat senyap juga.

Tapi ada beberapa syarat yang korang kena tahu.

Syarat #1 : Pembelian korang tu mestilah lebih dari RM20 dan keatas dalam satu resit sahaja. Maksudnya di sini jika korang ada dua resit. Resit pertama RM10 korang beli beger masa nak g kerja pagi. Dan resit kedua Rm15 korang beli ayam lepas balik dari kerja. Bila dicampur dua resit ni jadilah RM25. Tapi korang still tak layak untuk claim sebab di sini korang dah guna dua resit.

Syarat #2 : Mesti tampal stiker McD pada cermin kereta. So, kalau korang tak tampal stiker ni, kira tak sahlah untuk dapatkan promosi percuma tu.

Syarat #3 : Benda ni sah hanya untuk Drive tru je. Kalau korang pergi beli kat kaunter tak layak untuk claim.

Syarat #4 : Korang hanya layak claim satu makanan percuma saja untuk satu pembelian. Maksudnya kalau korang habiskan RM500 sekalipun, hanya satu makanan saja korang layak untuk claim. Kalau nak claim banyak, boleh order asing-asing dan pastikan satu resit tu RM20 dan keatas.

So, itu saja syarat-syaratnya dan kelebihan ada stiker VIP McDonald ni.

Kalau korang nak daftar VIP McD dan dapatkan stiker ni pula, korang kena download applikasi McDonald dan boleh daftar di sana. Lepas dah daftar, boleh minta stiker tu dekat kaunter ataupun masa Drive Thru tu. Dalam artikel ni saya tak tunjuklah macam mana nak daftar. Tapi korang boleh cuba-cuba sendiri. Jika buat pun saya mungkin tunjuk pada artikel yang seterusnya.

Baik.

Itu saja perkongsian saya mengenai kelebihan stiker VIP McDonald.

Jika anda ingin lihat dalam perkongsian video, boleh ketik video di bawah ni.

Dan jika sudi boleh follow YouTube Channel Blog Faiz dan juga Instagram saya.

Terima kasih guys!

Boring ke tu? Jom kita sembang-sembang di Forum BlogFaiz. Banyak benda boleh borak. Ilmu pun dapat! Yang penting korang happy!

Penafian: Mungkin ada segelintir gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adalah bukan hak kepunyaan sendiri. Namun, saya akan berikan kredit kepada yang berhak. Jika masih timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini. Semua artikel yang diterbitkan di sini adalah berdasarkan pengalaman dan juga kemahiran saya sendiri.

Jangan lupa untuk Follow saya di YouTube, Facebook, Instagram dan Twitter. Saya juga akan follow anda.

Leave a Comment

Scroll to Top