Selamat Datang Ke BlogFaiz – Pengenalan BlogFaiz

Selamat datang ke blogfaiz – Pengenalan BlogFaiz – sebuah blog yang akan memberikan nilai kepada pembaca.

Alhamdulillah.

Syukur dipanjatkan kepada Allah S.W.T kerana memberikan kepada aku peluang dan ruang untuk membangunkan sebuah blog di mana dalam blog ini aku akan kongsikan tentang Travel, Makanan, Review dan juga tutorial-tutorial yang berguna untuk kehidupan seharian korang.

selamat datang ke blogfaiz

Sebenarnya, sebelum ini aku sudah pun mempunyai beberapa buah blog peribadi. Namun begitu blog tersebut tiada perancangan yang rapi untuk aku berblog secara serius.

Jadi, kenapa aku bangunkan blog lain dengan domain yang baru?

Sebabnya aku ingin mengambil feeling semuanya baru dan ingin start from zero semula. Walaupun begitu, dengan ilmu yang pernah aku ada sebelum ni aku akan gunakan seoptimum mungkin untuk bangunkan blog yang baru ni.

Tujuan aku membangunkan blog ini adalah seperti yang aku telah nyatakan di atas. Aku ingin menabur bakti kepada orang ramai dengan cara aku menulis dan berkongsi melalui blog agar setiap pembaca yang singgah di blog ini mendapat sesuatu input yang bermanfaat untuk mereka.

Untuk pengetahuan korang juga, selain aku menulis blog, aku juga ada buat content melalui video yang diupload ke YouTube. Jika korang masih belum subscribe channel aku, boleh subscribe sekarang kerana content dalam video aku juga sama tujuaan iaitu ingin berkongsikan sesuatu yang menarik kepada korang semua.

Oklah.

Untuk pembukaan ini sahaja yang aku ingin sampaikan.

Kepada yang ingin menjadi rakan blogger aku, bolehlah letak komen di bawah. Jom sama-sama kita tambah kenalan blogger tak kira samaada dari Malaysia ataupun Indonesia.

Ok?

Nanti aku akan kunjungi blog korang satu persatu.

Ouh ya. Sebelum aku akhiri penulisan ni, dalam blog ini aku akan bahasakan diri aku sebagai “Aku” dan anda semua aku akan bahasakan sebagai “Korang”.

Ini kerana aku ingin mewujudkan suasana yang friendly dalam blog ini. Bukanya suasana yang formal dan serius.

Minta maaf kepada gelaran-gelaran terhormat jika korang membaca posting dalam blog ini.

BlogFaiz.com ni adalah sebuah blog peribadi. Blog yang santai dan terbuka. Bukan tempat untuk serius tetapi untuk tempat berkongsi pendapat secara santai.

Jadi aku rasa tidak perlulah bahasakan panggilan yang formal.

Untuk kenali aku dengan lebih lanjut, boleh baca dengan lanjut di halaman tentang aku.

Itu saja pengenalan BlogFaiz.

Selamat membaca kisah dan pengalaman aku dalam blog ini. 😀

Boring ke tu? Jom kita sembang-sembang di Forum BlogFaiz. Banyak benda boleh borak. Ilmu pun dapat! Yang penting korang happy!

Penafian: Mungkin ada segelintir gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adalah bukan hak kepunyaan sendiri. Namun, saya akan berikan kredit kepada yang berhak. Jika masih timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini. Semua artikel yang diterbitkan di sini adalah berdasarkan pengalaman dan juga kemahiran saya sendiri.

Jangan lupa untuk Follow saya di YouTube, Facebook, Instagram dan Twitter. Saya juga akan follow anda.

Leave a Comment

Scroll to Top