Selamat Hari Lahir ke-27 dan Happy Aniversary ke-3

Sedar tak sedar, hari ni dah genap 3 tahun dah usia perkahwinan aku bersama dengan isteri aku. Cepatnya masa berlalu aku rasa. Tapi apa yang aku dah buat selama 3 tahun perkahwinan ni?

selamat hari lahir
1 Disember 2017 bersamaan 12 Rabiulawal 1439, hari Jumaat

Selama 2 tahun lebih kami menikmati masa berdua bersama-sama. Pergi melancong, jalan sana sini dan macam-macam lagi. Isteri aku ni pula mujurlah tak banyak cakap bila ajak pergi mana-mana. Sekarang, bila dah lahir anak sulung aku ni, mungkin ada sedikit perubahan tu. Haha…

Jadi kepada korang yang kahwin muda tu jangan tergesa-gesa sangat nak anak. Nikmati dulu hidup berdua selama beberapa tahun. Lepas tu barulah rancang nak ada anak ke apa. Bila dah ada anak nanti sibuk tu jadi luar biasa. Ok? Ni tips freemium dari aku.

Alhamdulillah aku dapat seorang isteri yang baik, taat agama dan boleh memasak. Jadi la tu kan?

Nak apa lagi? 🙂

Bukan ke orang kata kalau dapat isteri yang baik dan keluarga mentua yang baik itu juga salah satu rezeki.

Jadi bersyukurlah korang yang ada isteri dan keluarga mentua yang baik.

Biasanya kalau nak sambut aniversari, kami akan pergi jalan-jalan. Tapi sekarang ni musim covid-19 menyebabkan aku sambut je di rumah. Nantilah. Aku akan ganti nak pergi melancong tahun depan.

Sebenarnya beza umur isteri aku dengan tarikh perkahwinan ni 10 hari je. Jadi aku nak jimatkan duit, aku sambut sekaligus. Haha…

selamat hari lahir

Semoga perkahwinan kami ni berkekalan sehingga ke akhir hayat…

Dan kepada anakku Ilham, jadilah anak yang soleh, taat agama dan membesarlah dengan sihat.

Penafian: Mungkin ada segelintir gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adalah bukan hak kepunyaan sendiri. Namun, saya akan berikan kredit kepada yang berhak. Jika masih timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini. Semua artikel yang diterbitkan di sini adalah berdasarkan pengalaman dan juga kemahiran saya sendiri.

Jangan lupa untuk Follow saya di YouTube, Facebook, Instagram dan Twitter. Saya juga akan follow anda.

2 thoughts on “Selamat Hari Lahir ke-27 dan Happy Aniversary ke-3”

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Scroll to Top